Ve insan...

Son günlerde yaşanan olaylar bir süredir yazı yazmama engel oluyor.
Herhangi bir konudan bahsediyor olmak istemediğim için bu yazıyı #DİRENGEZİPARKI diyerek orada olan arkadaşlarıma, sana, bana, ona, buna, herkese, hepimize ithaf ediyorum.

Bizler herşeyden önce İNSANIZ!
Orada olan herkes İNSAN!
Başkasının hakkına zarara vermeden kendi haklarını doyasıya yaşamak isteyen...
Mesleğini, eğitim durumunu, inancını, görüşlerini ve bunlara benzer her şeyini bir yana bırakan..
Ağacını koruyan...



İnsan Kaynaklarının konusu İNSAN’dır.
Hayatımızın çoğunda İNSANLAR ile iletişim halinde bulunuruz.
İş hayatının dışında da sosyal bir varlıktır, İNSAN!
Sorumlulukları vardır mesela, ağacını korur, çevresini temiz tutar, aksi davranışlarda bulunanları uyarır.
İNSAN, vicdanın sesi olur bazen. Haksızlıkla mücadele eder, güzele-iyiye niyet edene destek olur. Sever İNSAN...Özü sevgidir. EVRENSEL bir canlıdır İNSAN...Yaşadığı yeri korumak haktan ziyade görevidir onun.

Konumuz İNSAN
Kaynağımız İNSAN
Bireysel Hak ve Özgürlükleri için mücadele eden İNSAN...

Bunların hepsini sadece İNSAN yapabilir ve bugün durup nefes alıp,gölgesinde dinlenebiliyorsak bazı ağaçların sebebi bizden evvelki İNSANLAR’dır.



BEN İNSAN KAYNAKLARI UZMANI olmak isterken tek dileğim çalışan-çalışmayan tüm İNSANLAR için faydalı şeyler yapabilmekti. Bunu sadece çalıştığım şirketteki uygulamalarla, sosyal sorumluluk projeleriyle ya da sadece oraya özgü olarak değil herkes için her zaman için yapabilmek adına bu blog da yazıyorum. 

Ve bugün biliyorum ki bir kere daha amacıma ulaştım. Savunduğum, koruduğum, kendisi için sayısız kitaplar okuduğum, araştırdığım yazdığım ne varsa hepsi İNSAN'a... 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder