Senin Yolun…



Bir hayaliniz varsa durmayın…

Koşun… Olabildiğince uzağa koşun… Siz fark etmezsiniz ancak koştuğunuz yönde  hayaliniz duruyordur. Gözünüz yolda olsun. Elbette ki çeşitli güçlükler ve zorluklar olacak fakat ZOR’u icat eden mucitler bizleriz. Kafamızın içindeki küçük, yararsız kurtçuklar söyler, tüm o bildiğiniz olumsuz sözleri. Antivirüsünüz kendiniz olmalısınız. Çünkü kimse sizi sizden daha iyi tanıyamaz.

Hayaliniz orada durmuş sizi bekliyor. Sadece sizin hazır olmanız gerekiyor.

Tüm bunları söyleyen birine diyebileceğiniz cümleleri tahmin etmek zor değil. “Madem öyle sen niye hayal ettiğini yaşamıyorsun” , “Konuşması kolay, yap da biz de görelim” vs vs vs. Sorun değil. Ben kendi hikayemi yazıyorum ve biliyorum ki ben hazır olduğumda bunu yaşayacağım ve size buradan duyuracağım.

Bununla ilgili olarak sizinle “her şey seninle başlar” kitabından bir sözü paylaşmak istiyorum: “OLDUĞUNUZ YERDE DURARAK, OLMAK İSTEDİĞİNİZ YERE VARAMAZSINIZ.”

Hayatta ne yapmak ne yaşamak istediğinize siz karar verirsiniz ve gitmek istediğiniz yolu siz seçersiniz. Mutlaka dış faktörler sizi yolunuzdan etmek için devreye girecektir. Durmayın ve olmak istediğiniz yere varmak için ilk adımı atma cesaretini gösterin.

Adım 1

Adım 2

Adım 3… siz istedikten sonra devamı gelecektir 

1 yorum:

  1. İnsan Kaynakları alanına ilgi duyduğunuz görülüyor.Elma yayınlarının pozitif yönetim kitabını okumanızı tavsiye ederim, yanlış bilmiyorsam kitabı okuduktan sonra iade garantisi de vardı.O kitapta pegasus şirketinin uçaklarına personellerinin kız çocuklarının ismini verdikleri yazıyordu bu beni etkiledi ve yazar lisede okuldan kaçtığını anlatıyordu bu da bende 'Bu yazar bizden biri' hissi uyandırmıştı. Neyse bahsettiğim kitabın size faydası dokunursa bende vesile olduğuma sevinirim.

    İyi Çalışmalar

    Ercan Kuş

    YanıtlaSil